Tuesday 14 June 2016

NOTHING PERMANENT,NOT EVEN OUR SADNESS

Huwaaa i have a thought that  maybe im missing KOLEJ MATRIKULASI SELANGOR :(

hihi masih ingat time first time masuk gila angkut barang bersungguh sungguh hhahhaa pilih KATIL torrbaaaikkk, almari, banta lyang empukkkk dan tilam yang boleh memantul mantul hahahha. selamat dh pernah duduk asrama, so im not that awkward in hostel's life. Nak cerita, kms bestt hokeyy gaiiss baru lagi gaisss . but sttill kawan yang sama dan lama haha hidup simpang lima yeehhaaa. 

first class i was like omaigooodd penattyaa aaaa . the first month, i cried a lot. rasa takkuadd awwww selamat ada monyet monyet yang menghiburkkan hati hihi we spend time a lot ad cherish every moment.8 years of friendship so i hope till jannah!

Class agak pack, 8 to 4. break masa zohor, 1 to 2 , time to lah nak acah acah nap en qailullah sebelum zohor. pernah sekali tu acah nak nap sangat, hamek kauu terbangun 1:40, belum zohor lagi tuuu. mau tak melompat. time ni lah gene usain bolt keluar hahaha tak cukup koridor nak lari amik wudukk. aduih bila ingat balik lawooookkkkk giloooo solat then geral ah pi kelas sambil buat muka cool kerek semua padahal dlm hati ya Allah nerilah aku kekuatan hahaha time tu doa gilaa lect tak masuk lagi. kalau dah waduuhhh gawat bangettt. tp alhamdulillah Allah membantuu. selamat semuanya.

mula kelas lepas zohor paling mencabar. bila kau dah kenyang, lepas tu mata kau kuyuu beno rasa pahai kecik beso je aku nengok lect notes ni hahahaah. pastu ada aircon lak tuuu masyuuuukkkk. mula lah aku macam menurun. kepalanya mintak ampun jaa hahaha 

whut i miss the most is Surau As-Suffi. rindu sangat nak belajar sana tiap malam. maghrib je roger khay kata pi makan dok? pahtu gerak surauu. duduk bilik rasa kosong. duduk surau rasa happyyy. maybe im not doin anything, tp hati tu tenang. rasa secure jeewww tau so adik adik kms, selamat mengimarahkan surau. sayangi surauu anda. ni skrg bulan puasa mesti meriah, semua terawih samaaa oh mann those days were just so nice to be remembered.

thanks to mama and ayah sebab melawat almost every week. sometimes rasa nak nangis pun adaaaa, they were so nice to me but i thought im not giving them snything to repay. just to let you guys know, you both really mean the whole world to me. may Allah bless you guys!

and now my monkeyy are far from me. no more kutuk, lawak macam sampah dan mulut yang puaka. korang puaka tp hatiku ini tetap sayang ewaah ewaahhh masih ada taman di hatiini untuk hangpa semua ceh tibe ennhahaha pls cheridh every moment we spend in kms. *shed tears* koranglah tempat aku meluahkan segalanya. walaupun respon korang cam haroomm tp takpe, you guys just brings lights and shines my life puihh. pls be happy with or without me.

To Khay,
thanks sbb teman aku ke hulu kehilir kat sana. pergi bank pun akurasa nak angkut kau. habis kelas jaaa wasep, dalam kelas pun wasep heh nakai. terima kasih bagi aku menumpang bilik dan menumpang kasih roomate kau. im so happy and glad to have youuu! dulu dekat simpang, pernah jadi roomate, jd bed fella lagi tp kita tak rapat sangat. how time flies and betapa indahnya takdir yg Allah tetapkan untuk kita. kat KMS rapat sangat aa rasa nak nagis. bilik selang satu je. syukran bawak akuke jalan yg lurus,syukran utk segala nasihat, semangat, lawak dan keceriaan yang kau bawak okay? ALLAH JE MAMPU BALAS SEMUA TUU. Semoga yang terbaik selalu untukkau. bila last matriks, i dont cry. in fact sebenarnya i pretend not to. bila hari last, kau nakpergi turun bawah dan aku nak lepaskat bilik aku, aku bye bye kau  dgn happy tp act aku masuk bilik aku nangis weh busuk gila muka aku. afraid that you wont be around with me. and finallyyy bila nak balik aku turunnn masih nampak kau belum berambus, kau nak salam akuu and finally we shed our tears live!!! ei buruk betui mamgis hahahhaha. dah lah bapak kau parking kereta belakang bapak akuuu ciss. Allah terima kasih sbb hadirkan seorang sahabat kepada akuuu. semoga yang terbaik itu selalu milik kau ; Khay :D



To Pikah,
kau lah ayam paling bisa sekali aku pernah jumpa. heh macam hareeyyy je. pernah jd deskmate bilik prep time form 5. sumpah dah lah dulu kau budak luar gila tak rapat. tp as we grew older, i realize apa yg Allah takdirkan tu cantik sangat and finnally we've become friends!! perangai kita dua cam haramm sebenarnya. ingat tak time spm? kita stay up sama, tidur sam, gi gosok gigi sama, semua samaaa. thank youu fr yr jokes! yes silly jokes. i will always rememberr youu and yrr crushhh!! psst psst baju warna apa gaiisss?purple gaiss purple hahahahah aku doakan kau bahagiaaa. it sucks to see you fall in love. rasa nak gelak jaa. muka dah gangster pahtu jatuh cintaa waduh mesti payah nak move on ni. i like a move it move it. aa rindduumyaa. terimakasih Allah sebab hadiahkan aku kawan cam hengko ni.my Fav badut evaaa hahaha semoga sukses ewahhh pls jgn lupakan badakmu ini. ingat tak hari last tuuu. aku teman kau pi jumpa madam chem kau pastu jalan kat kosmik sesama. aku terfikir tulah kali terakhir aku rewang kat kosmik dgn ko nihaa pastu nampak mak kaau aku kenalah acah solehah. aku tefikir ni betui last aku jalan dgn kau, aku diam pastu aku fikir mungkin satu hari nanti kita boleh dtg kms dh jenjlana atas kosmik ke atm. oh yaaa! thanks ajar aku pakai mesib atm kukkuiii. oldebes obes and semoga yg terbaik selalau untuk kau , Pikah :D

5 comments:

  1. Web gilaaaa sedih gilaaa baca doh jeleanyaaaaa untung aaaaaa rapat hm

    ReplyDelete
  2. Web gilaaaa sedih gilaaa baca doh jeleanyaaaaa untung aaaaaa rapat hm

    ReplyDelete
  3. bebbb hahaha baru perasaannnn. tapi skrg ku dh tkleh move on lat sini sensorannggg nak nangisss

    ReplyDelete
  4. bebbb hahaha baru perasaannnn. tapi skrg ku dh tkleh move on lat sini sensorannggg nak nangisss

    ReplyDelete
  5. Akak... sy dpt kms asrama mira t3.8 .. Blh x akak share gmba asrama mira t3 dan tandas

    ReplyDelete