Wednesday 3 December 2014

Well em hai we meet again for the second day. Masuk harini dah seminggu dua hari habis spm. Hati aku berdebar dia lain macam.  APalah result aku nanti. Ya Allah lembutkan hati pemeriksa kertas aku. Berikanlah aku kejayaan sesuai dgn usaha aku sebelas tahun belajar. Jujur aku nak agt kejayaan ni tapi bukan untuk aku but simply to cherish mama & ayah. AKu nak dorg rada berbaloi besarkan aku. Some people said SPM is not everything but everything starts with Spm πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜³  so aku nak lah yg terbaik.  Where on earth could you find someone who dont even dream of success πŸ“πŸ“– . Actually everything dependa on our hardwork . The more you give the more you get. Upon finishing my high school aku rindu sekolah aku rindu zaman struggle aku rindu kelas malam aku rindu prep aku rindu bp aku rindu kawan & paling penting aku rindu asrama . Betul org kata tak kenal maka tak cinta tapi sekarang ni lah masalah aku dah rerlebih jatuh cinta dgn semua tu.  Whatever itbis percayalah setiap pertemuan ada perpisahan & perpisahan abadi ialah kematian. Allahu matikanlah kami dalam iman. Okay have a nice evening sayangs semua cause im gonna make my move till we meet again.
WIth love,
Li πŸ’˜πŸ’™πŸ’œπŸ’š❤πŸ’—πŸ’“πŸ‘£

No comments:

Post a Comment